ZIEMNIAK KRÓL WARZYW — ZESTAW AKCJI PROMOCYJNYCH
Szereg akcji promocyjnych realizowanych na obszarze całego kraju, w okresie od 1 lipca do 15 listopada 2013 r. Ich celem było przedstawienie ziemniaka jako cennego warzywa, które powinno być elementem codziennej diety.
Działania realizowane w roku 2013
Działanie 1. Kampania promocyjna walorów ziemniaka jako składnika racjonalnej diety w mediach (prasa, Internet, telewizja).
- przygotowanie i emisja filmu pt. „Walory ziemniaka” przez telewizję TVR Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie w ramach cyklicznej audycji „Nauka poszła w pole”,
- reklama w sieci internetowej i prasie ogólnopolskiej.
Działanie 2. Wykonanie materiałów reklamowych do rozprowadzania na różnych imprezach, przesłania do mediów, osób opiniotwórczych i decydentów.
- przygotowanie folderu “Jedzmy ziemniaki” informującego o walorach odżywczych ziemniaka oraz typach kulinarnych,
- zakup materiałów reklamowych (parasole, torby, breloki, czapki, kalendarze) do bezpłatnego rozprowadzania na imprezach promujących ziemniaki.
Działanie 3–8. Imprezy promujące ziemniaka:
- XX Krajowe Dni Ziemniaka w Płońsku, w tym organizacja Forum Ziemniaka,
- VI Mazurski Dzień Ziemniaka w Kraplewie,
- XI Święto Pieczonego Ziemniaka w Niedźwiadce,
- XVII Festiwal Nauki w Pałacu PAN w Jabłonnie,
- Święto Darów Ziemi w Woli Kiełpińskiej,
- Warszawskie Święto Chleba w Warszawie,
- Dni Ziemniaka w Strzekęcinie,
- Targi AGRO SHOW w Bednarach.
Działanie 9. Opracowanie i kolportaż materiałów informacyjnych i reklamowych.
- przygotowanie i emisja filmu pt. „Jakość handlowa ziemniaka jadalnego” przez telewizję TVR Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie w ramach cyklicznej audycji „Nauka poszła w pole”,
- nagranie filmu na nośniki DVD i ich dystrybucja do Ośrodków Doradztwa Rolniczego i szkół rolniczych.
Najnowsze komentarze