Działania finansowane z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw Agencji Rynku Rolnego

Od 2013 r. Stowarzyszenie Polski Ziemniak prowadzi działania i akcje edukacyjno-promocyjne, finansowane ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw Agencji Rynku Rolnego. Ich celem jest podniesienie wiedzy konsumentów o ziemniakach.

Wśród wielu ludzi panuje bowiem błędne przekonanie, że ziemniaki są tuczące i powinno się ograniczyć ich spożycie.

Działania Stowarzyszenia mają, więc zmienić wizerunek ziemniaka i uświadomić konsumentom, że jest on bardzo wartościowym warzywem, które powinno stanowić nieodłączny element codziennej diety.

Lunch Prasowy – Podsumowanie

Serdecznie dziękujemy wszystkim za przybycie! Cieszymy się niezmiernie, że zjawili się Państwo w tak licznym gronie. Dziennikarze, blogerzy, kucharze, restauratorzy! Jednym słowem ludzie, którzy muszą razem z nami odczarować ziemniaki. Zapraszamy do zapoznania się z [...]

Lunch Prasowy – Pomówmy o Ziemniakach!

Szanowni Państwo, mamy przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie prasowe dedykowane ziemniakom. Chcemy poruszyć kilka bardzo istotnych kwestii dotyczących tego warzywa. Z roku na rok spożycie ziemniaków w Polsce spada. Dlaczego? Zostają one wypierane przez bardziej [...]

XXIV Krajowe Dni Ziemniaka

Szanowni Państwo, W ostatni weekend sierpnia odbędą się XXIV Krajowe Dni Ziemniaka pod hasłem „Ziemniak dziś i jutro”. Jest to szczególna edycja tego wydarzenia. Po raz pierwszy odbywa się ona w Kalinowej – wyjątkowej miejscowości [...]

XXIII Międzynarodowe Targi Techniki Rolniczej AGROTECH – Polski Ziemniak

Szanowni Państwo, serdecznie dziękujemy za okazane zainteresowanie działalnością stowarzyszenia. Ilość interesantów pozytywnie nas zaskoczyła! Mamy szczerą nadzieję, że nowi członkowie chętnie zaangażują się w działalność Stowarzyszenia Polski Ziemniak!

3. ZIEMNIAK KRÓL WARZYW

ZIEMNIAK KRÓL WARZYW — ZESTAW AKCJI PROMOCYJNYCH Szereg akcji promocyjnych realizowanych na obszarze całego kraju, w okresie od 1 lipca do 15 listopada 2013 r. Ich celem było przedstawienie ziemniaka jako cennego warzywa, które powinno [...]

2. CZŁONKOSTWO I DZIAŁALNOŚĆ W EUROPATAT

CZŁONKOSTWO I DZIAŁALNOŚĆ W EUROPATAT W okresie od 1 kwietnia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. Stowarzyszenie Polski Ziemniak realizuje zadanie pn. "Opłata składki członkowskiej w stowarzyszeniu Europatat i pokrycie kosztów w działalności Europatat". [...]

1. TRZYLETNIA KAMPANIA

Realizowane zadania: 1. ZIEMNIAK TRADYCYJNYM, CENNYM WARZYWEM O WSZECHSTRONNYM WYKORZYSTANIU Trzyletnia kampania edukacyjno-promocyjna realizowana na obszarze całego kraju, w okresie od 1 lipca 2014 r. do 30 listopada 2016 r.  Kampania jest skierowana przede wszystkim [...]